Kwaliteitsmedewerker

24-36 uur per week

Locatie Oosterwolde

De functie

De kwaliteitsmedewerker is samen met collega’s verantwoordelijk voor het beheren van de kwaliteitssystemen binnen SPITS en rapporteert aan de gevestigd apotheker.

Taken

  • Registreren en onderzoeken van klachten, interne afwijkingen, changes en CAPA’s
  • Tijdig signaleren van knelpunten in farmaceutische- en bedrijfsprocessen
  • Onderhouden van de kwaliteitssystemen genoemd in het kwaliteitshandboek
  • Opstellen en onderhouden van procedures en werkinstructies in samenwerking met de betrokken medewerkers 
  • Inzicht geven in de voortgang van de implementatie op basis van auditrapporten, inclusief analyses en adviezen 
  • Coördineren en plannen van de opleidings- en trainingsbehoefte
  • Beheren van de opleidingenadministratie
  • Adviseren over opleiden en scholen van medewerkers en beheren van de opleidingen-administratie

Functie eisen/vaardigheden

  • Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en je bent communicatief vaardig
  • MBO Kwaliteitsmanagement en -zorg of gelijkwaardige opleiding is een pre.
  • Je hebt kennis van, en affiniteit met, kwaliteitsprocessen.
  • Kennis van of affiniteit met de farmaceutische branche (GDS of GMP) is een pre.
  • Daarnaast ben je zelfstandig, proactief, flexibel, gestructureerd, punctueel en stressbestendig.

Informatie en sollicitatie

Voor nadere informatie over de functie kun je telefonisch contact opnemen op telefoonnummer 0516-740000. In verband met vakantie kun je tot 7 augustus vragen naar Marja Zijlstra (kwaliteitsmedewerker), en vanaf 7 augustus 2019 met Saskia van Goor (apotheker/manager kwaliteit). Vragen via email kun je richten aan svangoor@spitsoosterwolde.nl (deze zullen na 7 augustus beantwoord worden).

Hebben wij je interesse gewekt en wil je reageren?  Stuur dan je motivatiebrief en cv voor 19 augustus 2019 naar sollicitatie@spitsoosterwolde.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Terug naar het vacature overzicht >