HR Adviseur

24-32 uur per week

Locatie: Oosterwolde

SPITS Oosterwolde is gespecialiseerd in het leveren van geautomatiseerd ingepakte geneesmiddelen aan apotheken. Door deze methode van inpakken, ontvangen patiënten alle geneesmiddelen per stuk of per innamemoment verpakt. Het is een manier van geneesmiddelverstrekking die de kwaliteit en veiligheid voor de patiënt aanzienlijk verhoogt. SPITS ondersteunt op deze manier apotheken in het verlenen van zorg aan hun patiënten in zowel de thuissituatie als in een instelling. SPITS zorgt voor medicijnuitgifte op maat met de MediRol.

Het shared service center (ssc) van SPITS verzorgt HR voor alle bedrijven van Farmakander. Farmakander is de bedrijvengroep die de beste en meest vooruitstrevende farmaceutische keten van Noord-Nederland wil zijn. De groep bestaat uit een netwerk aan organisaties, waartoe SPITS Oosterwolde, apotheek De Drie Stellingen, zorgnetwerkorganisatie UPLUS, Wolk Academie en Phaitality behoren. In totaal werken er 280 medewerkers bij Farmakander.

Voor de afdeling HR van het SSC zijn wij op zoek naar een gedreven:

HR-Adviseur (24-32 uur per week)

Wat ga je doen

In deze rol is het je belangrijkste verantwoordelijkheid om leidinggevenden te adviseren en te ondersteunen bij de uitvoering van HR-beleid, -instrumenten en processen. Je bent sparringpartner binnen het brede HR-gebied.

  • Professionaliseren van HR processen en het aandragen van voldoende handvatten hiervoor voor leidinggevenden en medewerkers.
  • Schakelen tussen diverse werkzaamheden: jij bent het aanspreekpunt voor alles wat met individuele casuïstiek te maken heeft op het gebied van in-, door- en uitstroom.
  • Contact maken met alle collega’s. Zij weten jou te vinden.
  • Meedenken over en meewerken aan de ontwikkeling van HR-beleid.
  • Initiatieven nemen om eigen HR-projecten op te starten.
  • Je gaat aan de slag als verzuimcoach, waarbij je vooral aandacht geeft aan het langdurig verzuim.
  • Samen met het HR-team HR op een hoger niveau brengen.
  • Gezamenlijk opzetten van de strategische personeelsplanning.

Wie zoeken wij?

Voor deze positie zoeken we een benaderbare HR-adviseur die goed doelmatig kan werken.

  • Beschik je over HBO werk- en denkniveau.
  • Heb je minimaal twee jaar relevante werkervaring.
  • Ben je goed op de hoogte van wet- en regelgeving.
  • Maak je makkelijk contact met mensen op verschillende niveaus.
  • Ben je organisatiesensitief, met een goed gevoel voor verhoudingen en belangen.
  • Hou je van werken in een dynamische omgeving.

Wat bieden wij?

Het betreft een functie voor 24-32 uur per week. Je standplaats is Oosterwolde. Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Het salaris bedraagt maximaal € 3.451,- bruto per maand (o.b.v. 36 uur); salarisschaal 8 CAO Apotheken. Je start met een contract voor bepaalde tijd met de intentie tot vast.

Daarnaast geldt het volgende:

·    Vakantiegeld (8%)
·    Pensioenregeling
·    Reiskostenregeling
·    180 vakantie-uren op basis van een 36-urige werkweek
·    Mogelijkheid tot het deelnemen aan een collectieve zorgverzekering
·    Een bedrijfsfitnessregeling
·    Elke dag gratis vers fruit op kantoor
·    Eigen bedrijfsrestaurant waar je tegen aantrekkelijk tarief kunt lunchen
·    Opleidingsmogelijkheden

Met en voor wie voer je deze werkzaamheden uit?

Het HR-team bestaat uit een HR-Manager, naast jou 1 HR-Adviseur, 2 HR-Medewerkers en een AFAS applicatiebeheerder. Het HR-Team voert werkzaamheden uit voor alle bedrijven (Apotheek de Drie Stellingen, Phaitality, SPITS Oosterwolde, UPLUS, Disp en Wolk Academy) binnen de groep.

Informatie en sollicitatie

Voor nadere informatie over de functie kun je telefonisch of per e-mail contact opnemen met meneer H. Botma, manager HR, door te mailen naar h.botma@spitsoosterwolde.nl of bel naar 0516 740 000.

Wil jij ons team versterken? Stuur dan je motivatiebrief en cv voor 7 juni 2023 op via onderstaand sollicitatieformulier:

Procedure

Bij geschiktheid plannen we gelijk een gesprek.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Terug naar het vacature overzicht >